بی تابم بی تابم
تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
نویسنده : محمد حسین

 

بازامروز دلم بهانه ات را گرفته است
وباز من مجبورش میکنم که به عشقت شعربگوید
میخواهم سرش را گرم کند
میخواهم به این بهانه کمی خودش را خالی کند
اما انگاربی فایده است
دیگرفقط خودخودخودت میتوانی مسکن این قلب بیقرارشوی
بیا عشق من
بی تابم

 



 

دستانم را به دست بادداده ای
خاطراتمان را به دست فراموشی
دستانم را به دستانت میسپارم
وخودرا به دست تو
من ازتورها نمی شوم
میدانم توهم همین را میخواهی

 

 




|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: عشقی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدید لطفا پس از مشاهده ی مطالب نظر دهید تا مشکلات وبلاگم را بر طرف کنم مرسی